Wij hebben zorg voor ieder ander, met name voor hen die het moeilijker hebben dan wijzelf en dat doen wij door volhardend te zijn in onze betrokkenheid.

VMBO B/K

Op onze school kunnen leerlingen door middel van Staatsexamens certificaten voor VMBO Basis en VMBO Kader behalen. Vanaf de bovenbouw volgen de leerlingen het examenprogramma. De theorievakken volgen zij op school, daarnaast lopen ze stage om praktijkervaring op te doen. In leerjaar 3 krijgen de leerlingen 1 blok praktijk per week en hebben zij 1 dag stage per week. In leerjaar 4 hebben de leerlingen 2 dagen stage per week en komt de praktijk te vervallen.

Voor meer uitleg over deze route klik hier

Ook is er in sommige gevallen een mogelijkheid om in de bovenbouw een VMBO diploma te halen middels een symbiose met het Vakcollege Helmond.

Voor meer uitleg over deze route klik hier